Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Kontakty

XRAYstore.cz
Zborovská 27
150 00 Praha 5 - Smíchov
tel: +420 775 656 970
info@xraystore.cz
@xraystore.cz

Zboží v akci

naše cena 690,00 Kč (27,60 EUR)
Skladem
naše cena 5 535,00 Kč (221,40 EUR)
Skladem
naše cena 500,00 Kč (20,00 EUR)
Skladem

Nejprodávanější

naše cena 580,00 Kč (23,20 EUR)
Skladem
naše cena 1 770,00 Kč (70,80 EUR)
dodání 7-14 dní
naše cena 500,00 Kč (20,00 EUR)
Skladem


18. 05. 2017

XRS CZECH 2017 – podrobnější informace, které Vás zajímají

Již 27. května se uskuteční historicky první asfaltový závod XRAY RACING SERIES, která přinese v mnoha směrech nové předpisy. Avšak ne nijak proti nám závodníkům, ale pro celkové snížení nákladů, které jsou mnohdy vysoké jen kvůli pár závodníkům, co investují skutečně velké peníze do drahé techniky, především do pohonné jednotky.

Změny se však týkají jen kategorie TC STOCK a FORMULA, kde byly a jsou omezené motory.

Ale čtěte pozorně dále, snad jsme Vám vše potřebné popsali.

 

Auta kategorie TC STOCK budou nově vybavena jednotnými motory XRS HW 13,5 závitu s pevným časováním a speciální konstrukcí zamezující možné tajné individuální úpravy. Tyto motory celkově vynikají menší provozní teplotou než dříve používané 17,5, avšak nijak výrazně nezrychlují tuto rozumně rychlou kategorii, snad jen na rovinkách. XRS Czech nabízí závodníkům dvě možnosti a to mít tento gravírováním XRS označený motor svůj, nebo si jej zcela zdarma zapůjčit pro daný závod. S tím souvisí nutnost mít na kabelech své regulace určených k motoru naletované pozlacené konektory (trubičky) 3,5mm, jelikož motor je vybaven konektory 3,5mm (směřují k pastorku) a ty musí být zachovány, tedy žádné pevné letování přímo k motoru. Samozřejmě s novými motory přichází i změna převodového poměru, ten musí být max. 5,0 při použití jakékoliv regulace a max. 4,5 při použití regulace XRS HW Justock.

 

Regulaci pro TC STOCK je povoleno použít libovolnou, kdy maximální převod je 5,0, nebo již nasadit do svého modelu novinku, XRS HW Justock regulaci (označena gravírováním XRS a kontrolní samolepkou Rebels Race & HIT) a potom je povolený převod maximálně 4,5. Nutno podotknout, že nová regulace XRS HW Justock je cenově velmi přijatelná a závodění na nejvyšší úrovni umožňuje skutečně všem.  

 

Všechny TC kategorie vyjma Hobby mají jako jediné povolené pneumatiky SWEEP EXP-36R2PG, ty jsou označeny potiskem a jedná se o stejné pneumatiky, které byly při nedávno skončeném XRAY Grand Final v Trenčíně.

 

Formule, tato kategorie je díky motorům s 21,5 závity a gumovým pneumatikám jedinou realistickou a pohled na tyto auta je opravdu parádní. Závody XRS Czech přináší povinnost mít jednotný motor a to XRS HW 21,5 s gravírováním XRS na těle motoru. Stejně jako v kategorii TC Stock si můžete motor zdarma zapůjčit na daný závod, nebo mít svůj vlastní. Opět platí povinnost ponechat na motoru naletované konektory 3,5mm (směřují k pastorku) a tak na kabelech regulace mějte instalovány konektory (trubičky) 3,5mm. Převodový poměr je volný a také regulace jsou alespoň zatím libovolné, avšak postupně budeme přecházet na jednotné regulace, shodné s TC Stock, a to XRS HW Justock, která je opět značena gravírováním XRS a kontrolní samolepkou Rebels Race & HIT.

 

Konektory 3,5mm. Pokud je nemáte nebo jste nesehnali, v den závodu budeme mít pro Vás zdarma k dispozici. 

 

Pneumatiky pro formule jsou povoleny nové HUDY 1/10 Formula Rubber Tire, které měly premiéru při XRAY Grand Final 2017 a velmi byly chváleny všemi závodníky. Budeme však také prozatím akceptovat také RIDE pneumatiky.

 

Mazání na pneumatiky. I tady jsme chtěli mnohým z Vás ulehčit závodění, jelikož hojně známé situace kdy se často u někoho objeví nějaké nové mazání a ostatní ho raději musí koupit, kdyby náhodou tohle mazivo přinášelo větší přilnavost. No a my Vás těchto starostí a finančních nákladů zkusíme zbavit tím, že mazání na pneu bude jednotné a pro všechny zcela zdarma. Nutno podotknout, že pro přehlednou kontrolu se bude mazání na pneu aplikovat jen na určených místech.

 

Baterie jsou povoleny LIPO, ale i LIHV. Avšak povolené maximální napětí k jízdě je 8,44 a bude se namátkově kontrolovat. Tedy nemusíte si pořizovat nové baterie LIHV, jelikož jejich potenciál v podobě možnosti nabití na vyšší napětí není pro závod povoleno.

 

Systém jízd bude podobný, jak znáte z jiných velkých závodů, tedy 4 kvalifikace na 5 minut a 3 finále na 5 minut.

Pouze kategorie NITRO 1/10 bude mít 3 finále na 10 minut. To je nápad z vašich řad, kdy jste nás požádali, že byste si tak mohli dojíždět staré průměrově menší pneumatiky. Tak to zkusíme a případně změníme v průběhu sezóny.  

 

Na závěr info pro některé z Vás. Nové motory i regulace XRS HW jsou vyráběny speciálně pro XRAY firmou Hobbywing, která úzce spolupracuje na těchto pravidly povolených a značených pohonných jednotkách pro celosvětově rozšířenou XRAY RACING SERIES. Nejedná se tedy o námi dodatečně označené standardní produkty Hobbywing, ale speciální sérii závodních produktů XRS HW.

 

Přihlášky k prvnímu závodu XRS Czech jsou spuštěny na www.myrcm.ch a my se těšíme na první závod s Vámi.